Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. august 2010

Masse blomster, en liten bolero og en mobilveske

Vi nyter disse sommerdagene i fulle drag,
og er ute i hagen fra morgen til kveld

Endelig begynner det å blomstre skikkelig i bedene mine

En rosebusk - ny av året - med masse små roser og enda flere knopper

Har planta en vintergrønn busk inn mot muren
Det er vanskelig å finne noe som ikke trenger så mye sol (nordvendt)
De nye bladene er rød-oransje til å begynne med - så det ser ut som den blomstrer

Når jeg sitter ute i sola - da må jeg ha sommerlige håndarbeider.
Av to nøster bomullsgarn - ble det en søt bolero til lillesøster

Og av litt restegarn - ble det en mobilveske
Har bestilling på noen flere - så da får jeg vel brukt opp enda flere rester ....



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails