Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. august 2010

Masse roser fra hagen, 43 duker og 34 servietter

Neida, kreativiteten uteblir IKKE - det bobler og koker - og jeg har mer enn nok av idèer og planer på lager
Men den siste uken har ikke tiden strukket helt til
Jeg har administrert en annen blogg - dvs lagt ut innlegg som har dumpet inn via sms, mms og email.
Og slikt tar tid ......

I dag har jeg tatt litt bilder her og der - av slikt jeg liker
Jeg er jo ikke interiørblogger - bare hobbyfotograf og en litt kreativ sjel ....

Akkurat nå bugner bedene mine av roser - og noen av dem må plukkes inn, slik at vi får max utnyttelse av dem .....
Jeg har flere "gamle" roser - og de dufter nydelig - akkurat slik roser skal gjøre ....

I forrige uke mottok jeg 4 ruller med dukstoff fra Stoff og stil.
25 meter pr rull - og dette skulle bli til ca 40 duker 
Bare å sette igang og klippe ....

Jammen greit med digert kjøkkenbord
43 duker ble det - nå skal de bare syes inn i hver ende ..... *sukk*

Av restene ble det 34 servietter
Disse skal syes (faldes inn) rundt hele - så JA - jeg vet jeg har en stor jobb foran meg
Men heldigvis har jeg to venninner med symaskin som skal hjelpe meg, og vi trenger ikke være ferdig før i november ......
Det er nemmelig da de skal brukes - i et bryllup

Imellomtiden strikker jeg til mitt kommende tantebarn.
Jeg er jo så heldig å ha 11 av dem fra før av ....
MEN det er jo litt extra når de kommende foreldrene bor rett i nærheten av meg ....



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails