Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


9. august 2010

Omsøm, litt hekling og litt strikking

I dag tok jeg med symaskina ut i hagen
Jeg hadde noen idèer som måtte prøves ut - og man kan jo ikke sitte inne når det er sol og over 20 grader
En av mine bluser - ble tunika til storesøster
To små solkjoler ble til 3 luer

 - Lillesøster poserer villig -
Hun likte så godt den lilla lua, at hun gikk med den på til hun skulle inn og legge seg

Boleroen som ble ferdig i går, måtte også prøves på - og avbildes

Fikk hekla litt også - to mobiletui i lilla og sølv
Ett til meg selv og ett til min 3.søster

Nå er det tv/strikketid - dvs enkelt strikketøy - en klut kanskje??


post signature

4 kommentarer:

  1. Ja, du har ihvertfall noe å henge fingrene i! God kveld :)

    SvarSlett
  2. Luan va skikkeli kule, si ifra om du har nåkken i "voksenstørrelse" å :o)

    SvarSlett
  3. gamle, kule t-skjorter/singleter blir til luer .....

    SvarSlett
  4. å så masse fint du har laga, luene var kjempe søte!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails