Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. august 2010

reDesign by Sidsel

Har sett for meg en veskemodell i lengere tid - og endelig i dag - hadde jeg litt tid og stillhet til å lage meg et mønster.
 Jeg tegner og klipper i gråpapir, og nåler det hele sammen - for å få et bilde av det ferdige produktet.
Jeg blir oftest mer fornøyd med produktet ved å bruke litt tid på mønsteret

Ett gammelt sort dongriskjørt ble i dag gjort om til en veske.
Og rester av et "retro"-stoff, ble brukt på innsiden og som pynt på utsiden

Hvis du er veldig fargeglad - kan du faktisk bruke veska med innsiden ut også ....
Inni er det 2 lommer til feks nøkler og mobiltelefon + en pennelomme

Den lange hanken er knappet sammen på toppen.
Jeg har sydd i en ekstra knapp og laget et ekstra knappehull - slik at hanken kan knappes kortere - dersom det er ønskelig.

Denne vesken skal storesøster gi bort til en venninne.
Storesøster synes den var så fin, at hun helst ville beholde den selv.
I tillegg kom hun hjem med 4 venninner nå i kveld - som ville SE på vesken.
Og ALLE ønska seg sånn til bursdagen eller til jul .....

Har planer om å begynne å merke det jeg lager med "merket mitt".
Er det noen der ute som vet hvor på nettet jeg får bestilt slikt?
Vil gjerne ha link til en side der jeg kan designe merket mitt selv

Ute plasker regnet ned - og her inne skal jeg fyre i ovnen og finne fram strikketøyet.

Ha en fin mandagskveld!


post signature

4 kommentarer:

  1. så fin og fargesprakande veske. vesker er moro å sy!!!

    SvarSlett
  2. http://www.merkalt.no/ her kanskje? lå fronten på vg

    SvarSlett
  3. Sidsel...angående merkelapper så sjekk merkalt.no De kan du bestille av på nettet...

    Camilla.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails