Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. august 2010

TING KAN TA TID ...

Hadde et innlegg her for et års tid siden ...... da jeg kjøpte meg regnkåpe....
Planen var å kjøpe støvler på nettet også, men jeg fikk liksom aldri gjort det
Ilse til 1100 ble for drøyt - så nå mens jeg har netshoppe-dilla, fant jeg et par Viking til 500 ...
Har oppretta paypal-konto - og det er enklere enn noen gang å shoppe på nettet

I dag kom det en ny sms fra MrPostman
"Pakke på vei til deg" - og jeg skjønte straks at ENDELIG kom de røde støvlene mine
(i tillegg til en lydbok jeg hadde bestilt)
Jeg elsker rødt - og MÅTTE bare ha disse støvlene ........

Passer jo fint det - for nå regner det ute ....
Og det kommer det vel til å gjøre utover høsten

 Endelig blomstrer "Nina Weibull" rosen.
Nå står alle rosebuskene i full blomst - jeg nyter syn og duft i fulle drag - både inne og ute ..

post signature

4 kommentarer:

  1. Fine støvler du har fått deg. Rødt er jo en super farge! Nå vil du vises godt i regnværet.

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Fine støvler som nå etter 5 år nesten er utslitt

      Slett

Related Posts with Thumbnails