Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. september 2010

Babydress i brunt og blått

Endelig er jeg ferdig med babydressen som mitt lille tantebarn skal få

Dette er helt og holdent mitt eget design
Dressen er strikket uten mønster - bare målt bredde og lengde etter en gammel babydress jeg hadde liggende

Lue og "snurresokker" som hører til

Synes det gjorde seg med flettemønster på hver side av knappestolpen - og en liten bil til pynt ....
Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

post signature

9 kommentarer:

  1. Heldig er lillegutt som får ha den på til vinteren!! Knall fin!

    SvarSlett
  2. Å, for et nydelig sett! Og så egenkomponert! Veldig imponerende. Flettene var prikken over i´en:-) Utrolig skjønt med votter og lue til. Jeg hadde vært i lykkerus om noen hadde gitt meg noe så flott!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flink du er ,dressen blei kjempefin!

    SvarSlett
  4. Knallfint! Likte fargekombinasjonen...

    SvarSlett
  5. Nydelig Sidsel!!
    Den var skikkelig god! Hvor mye hadde du tatt for den hvis du skulle solgt den?

    SvarSlett
  6. Tror jeg ville hatt 700 for hele settet. Strikker mest gaver - så jeg må se hva andre strikkere tar....

    SvarSlett
  7. KJEMPE lekre ting du lager ! du har utrolig mange løsninger, smarte tips til møbler og pynt ;) synes de sjalene dine er rå lekre. hvorfor selger de ikke sånne i butikkene. du er en flink dame, håper jeg blir like kreativ som deg når jeg blir voksen. jeg elsker og bruke hendene og lage ting. flott blogg!

    SvarSlett
  8. Ja, til en slik i naturfarget garn!!! ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails