Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


29. september 2010

Chenille-tunika

Min yngste søster har bestilt en tunika av meg -
men jeg har liksom ikke helt kommet igang med den, før nå i dag.
Jeg måtte bare bestemme meg for at - NÅ - skal det skje!

Jeg hadde klippet tunikaen en dag før - og tilpasset den i størrelse,
så det var egentlig bare søm (kos) igjen ....

Stoffene har hun valgt selv - og er fra Stoff og stil

En sommerfugl på ene skulderen ....

og en applikasjon nede - bak på tunikaen ....

to lommer som er kjekke å ha når en jobber i barnehage .....

Måtte selvfølgelig lage en gavepose til tunikaen også

Idèen til den fant jeg hos Barbro - som har en inspirerende blogg som er verd å besøke.

Det ble ikke noe strikking i kveld.
Godt det snart er høstferie - DA skal jeg til bunns i strikkekurven min!


post signature

3 kommentarer:

  1. Nydeli tunika... gler me til å bruke den no... Må begynne å øve me å gå i "førskolellærer klær" no vettu...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails