Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


10. september 2010

Deilig babyteppe i ull

Da er enda et babyteppe ferdig - og sendt i posten til en ny verdensborger
Jeg strikket striper denne gangen - ikke bare ensfarget som tidligere

Teppet er strikka i Daletta, ren ny ull - så det mykt og deilig å tulle babyen inni.

Kjøpte nye knotter til hylla mi i dag - MEN jeg er ikke fornøyd
Det er noe gult inni glassknotten - og det ser ikke pent ut i det hele tatt
Heldigvis spurte jeg i butikken om jeg kunne få bytte dem dersom de ikke passa - og det skulle jeg få.
Så da får jeg se om jeg finner noen andre jeg blir mere fornøyd med ....


post signature

2 kommentarer:

  1. Så deilig babyteppe du har laget. Så virkelig mykt og godt ut.
    Flott å kunne pynte opp skuffer med nye knotter. Så kjekt at du kunne bytte de da hvis du ikke er fornøyd. Har sett at noen har messingfarge på skruen og inni, mens andre er i stål. Lykke til med nye knotter i alle fall.
    God helg til deg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Så deilig teppe! Tipper det blir populært hos mottakeren. God helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails