Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. september 2010

Hylle makeover

For en uke siden, kjøpte jeg denne hylla på en brukthandel
Den var lakka og kostet meg 200 kroner

Nå har jeg grunna den og malt den to strøk med Eggehvit
Bakveggen tok jeg av og tapetserte

Hos Fargehandleren fant jeg en tapetrest jeg likte godt
- veldig greit når jeg slipper å kjøpe en hel rull, for det koster fort 4-500 kr

Håndtakene ble satt på igjen
- men de skal byttes ut så snart jeg finner noen jeg liker
Nå skal jeg og strikkektøyet ut og nyte dagens siste solstråler
Har hatt nydelig vær i en uke nå - håper høsten fortsetter slik


post signature

1 kommentar:

  1. Wow - det ble rålekkert! Synes tapeten passet utrolig godt. Tror jeg hadde valgt noen håndtak i moderne stil om jeg var deg. ;-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails