Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


19. september 2010

Fra Nokia til Blackberry og nå HTC

JADA - jeg er kresen på mobiltelefon
Den skal riktignok bare brukes til å ringe med og sende noen smser ....
OG
- ta et bilde med når jeg ikke har med kamera
- sende en koselig mms til mamma
- motta en VIKTIG mail
- sjekke facebook eller msn
- OG ikke minst synke kontaktene og kalenderen med Outlook!!!

Prøvde meg på Nokia C5 tidligere i sommer
Det var godt jeg hadde ferie - for makan til treg telefon har jeg ikke vært borti før
Lefdahls mente riktignok at den ville bli bedre med software oppdatering - men etter 3 uker på service - var den liiiiiiiiiiiiiike treeeeeeeeeeg .....

Så fikk min kjære tak i en pent brukt Blackberry (drømmetelefonen)
For 12 Euro kjøpte jeg en kode som låste opp telefonen fra Ventelo - og jeg kunne sette inn mitt Telenor simkort
MEN siden det er Trigcom som er Blackberry-sjef i Norge - funka telefonen bare delvis med Telenor-sim
Så her i nattens mulm og mørke sitter jeg på nettet og bestiller meg NY telefon!
HTC Wildfire Flamenco
RØD TELEFON - til meg som er såååå glad i rødt !!!
Så gjenstår det bare å se om den svarer til forventningene

Noen som har erfaringer å dele med meg angående denne telefonen???
Både positive og negative .....

post signature

3 kommentarer:

  1. Sv: Tusen takk for så koselig hilsen! Sånne usynlige sykdommer er ikke bare bare ;) Takk for omtanken, og gode tanker tilbake!! Er helt imponert over alt du får til, jeg blir sliten bare ved tanken (hehe)

    SvarSlett
  2. Har ikke hørt om noen av de telefonene, jeg, men håper du blir fornøyd da! Jeg har iPhone 3gs og ønsker meg iPhone4! ELSKER DEN!! Det eneste jeg ønsket meg ved iPhone 4, er at kameraet er ganske mye bedre. Apple kan sakene sine, det er helt sikkert!! :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails