Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. september 2010

Fretexfunn

Jeg liker også å gå og snoke på Fretex (men NMSgjenbruk er yndlingsbutikken)

Fant noen bøker med fin rygg - som jeg kanskje skal ha på hylla mi i stua
Har bestilt en hylle fra min snekker-søster -
- men ikke godt å si når hun får det over seg, og lager den ....

 Denne har hun også laget - den henger i hennes egen stue (min skal være lengere)
Speilrammen har hun snekret av noen planker hun fant i skogen

 Fant også et gammelt "Alle kvinner" til 5 kroner.  
Tok det ikke bare på grunn av hovedreportasjen - men det var faktisk mye annet morsomt inn i det - som jeg muligens deler med dere ved en senere anledning ...

Fant også en fin jakke i semska-fuskepels
Den skal syes om til storesøster
Hun var ikke tilstede og kunne være modell - så storebror måtte gjøre nytten
På en betingelse; At jeg klipte bort hodet, så ingen kjente han igjen
*knis*
sånn er det å være tenåring


post signature

1 kommentar:

  1. Fin hylle og speil. Ja det er spennande å gå inne på bruktbutikkane, ein finn altid noko spennande der. Ha ei god helg.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails