Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


17. september 2010

GOD HELG

Som dere ser har vi både sol og regn her i dag

Måtte ut og knipse noen bilder mens sola var framme
Rosebuskene mine blomstrer villig - og har masse knopper
Tror nok jeg kan ta inn roser langt utover høsten i år også
(i fjor tok jeg inn den siste 1. desember)

Sommerblomstene mine måtte jeg redde unna regnet og inn i gangen
-  her blomstrer de villig

Har fått masse sauer rett uttafor kjøkkenvinduet mitt - ikke rart jeg drømmer om fårikål til middag

Nå er de fredagskveld og slappe-av-tid.
Håper å få heklet ferdig sjalet til Heidi i kveld (så sender jeg det i posten over helga)

GOD FREDAGSKVELD !!!

post signature

3 kommentarer:

  1. God helg til deg også!

    Nydelige roser og sommerblomster

    SvarSlett
  2. Oopps! Kanskje det er lurt å redde inn litt blomster, takk for den ;-). God helg til deg og! Stadig imponert over hekle og strikketempoet ditt.

    SvarSlett
  3. Petuniaen dine har aldri vært så fine som nå når dem står inne i vinduet. Haha
    Har allerede hatt fårikål, nydlig. Redda inn drukna roser jeg å, håper det blir litt mer fint vær, slik at det blir blomster av alle roseknoppene her, og ikke bare råtner bort. Det gjorde dem i fjord.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails