Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. september 2010

Hjemmelaga byste, oppslagstavle og ROSER

Har leita litt rundt på nettet etter en byste - eller Petra Prøvedukke (det høres litt morsommere ut)
Får kjøpt hos Stoff og stil - men den ser ikke noe pen ut uten klær
Lobelia har giner - så det er jo en mulighet å bestille der  

Så i mellomtiden prøvde jeg meg på den hjemmelaga varianten
En trang t-skjorte og gaffa teip - og litt hjelp av mannen ...
Er ikke helt ferdig - må stappe den med noen gamle puter - og lage en fot på den

Vet ikke om jeg er helt fornøyd - mulig det er fasongen det er noe galt med??? *hehehe*

Har produsert noen oppslagstavler, som en venninne av meg har bestilt
Liker godt disse tavlene i litt røff stil

I går når jeg kom hjem - sto disse flotte rosene på stuebordet
Fra min mann ..... vi hadde nemlig 14 års bryllupsdag
TUSEN TAKK!

Nå er det kveldskos og strikketid
Holder fortsatt på med Mariusgenseren - og håper å komme opp til mønsteret i dag
Er litt kjederlig å strikke bare mørkeblått - men det må også gjøres ....

post signature

2 kommentarer:

  1. Kul byste da... hehehe... Gaffa funker til det meste...

    SvarSlett
  2. http://himlarum.blogspot.com/
    Bare et lite tips...;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails