Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. september 2010

Høsten = tid for deilige ullsjal

Høsten er her for fullt - og selv om vi har glimt av sol inni mellom, kjennes det på lufta at det går mot vinter
Da er det deilig å ha et mykt ullsjal og tulle rundt halsen

Dette sjalet hekla jeg på bestilling
Enkelt og greit - bare luftmaske buer - og en mindre for hver omgang
Og med frynser rundt kanten

Hun som bestilte det, hadde fått et hvitt til jul i fjor - som hun var sååå fornøyd med

Satte meg ned for å strikke på Mariusgenseren i går kveld - men strikketøyet var søkk vekk ....
Jeg tar det jo med meg overalt - så ikke godt å vite hvor det kunne være

Istedet begynte jeg på et nytt sjal - i to lilla farger
Dette er litt mindre en det grå - akkurat passe for en jente på 10 - 12 år

Rakk faktisk og begynne på nummer to også - i en lysere lille farge

Har flere tantebarn som ønsker seg strikka luer, votter, skjerf o.l - så veldig greit å begynne på julegavene allerede nå - og litt greit å få brukt opp litt av garnlageret mitt ....

Ha en fin søndag - vi reiser en tur på hytta og koser oss der!

post signature

3 kommentarer:

  1. Nyyydelige sjal! Det blir så utrolig dekorativt med de frynsene!

    Ha en fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Åhh, de var fine. tar du bestilling...??

    SvarSlett
  3. jada, Heidi, det gjør jeg. Send en mail på veierland@online.no dersom du er interessert. Tar 200kr for disse ...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails