Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. september 2010

HTC med veske

Endelig ny telefon - HTC denne gangen .....
Jeg er IKKE fan av apple - så da ble det ikke iphone
(de koster mer enn de er verd, spør du meg)
HTC wildfire er faktisk ganske lik, og MYE billigere
Har hatt den i 1 døgn, og er strålende for nøyd

En så flott telefon må jo ha en veske - så da hekla jeg en.
Med en gul knapp og en flott babuschka - ble den riktig så fin ....

Nå -tilbake til Marius-genseren. Den er heldigvis bare str:10 år ......


post signature

6 kommentarer:

  1. jeg skal love deg apple er verdt prisen. ;)

    SvarSlett
  2. men søt veske da! Og HTC virker absolutt bra. :)

    SvarSlett
  3. Good brief and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

    SvarSlett
  4. Fin blogg. Eg er sjølv 6 barnsmamma og er så heldig å ha fått 5 barnebarn også. Eg legg meg som følger .

    SvarSlett
  5. Søt veske :)
    men jeg sverger til min iPhone...

    SvarSlett
  6. mariusgenser er så stilig, både til små og store...
    søt mobilveske..
    klem,magny

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails