Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


19. september 2010

Hvor får jeg kjøpt Petra Prøvedukke???

Innimellom servering i barnedåp - og møte jeg skulle delta på,
rakk jeg å låne søster nr 3 til å posere med det røde sjalet.
På en betingelse - at jeg klipte bort ansiktet ..... (og jeg som hater slike avkuttede personer)

Har innsett jeg må gå til innkjøp av en Petra Prøvedukke som kan posere for meg.
MEN hvor får jeg kjøpt noe slikt????
Noen som vet???


post signature

2 kommentarer:

  1. Vet de har noen slike søm byster på stoff og stil. Sjekk ut nettsiden deres du, så finner du sikkert ut litt mer.


    Laila

    SvarSlett
  2. Hvem trenger byste som har en så vakker søster???...;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails