Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. september 2010

Hylle makeover 2

Her er hylla på plass - full med bøker - og med stæsj oppå
Veggen bak er malt en tone mørkere enn den var
Før var den "Claro" - nå er den "Sand"
Og nå ser jeg at hele stua må males om ......

Eneste som er litt dumt, er at bøkene stenger for den fine tapeten
MEN det er jo en bokhylle da ......

Nå må jeg til pers å bake kake til morgendagen - lillesøster blir 2 år, og det skal selvfølgelig feires

Ha en hyggelig kveld!

post signature

2 kommentarer:

  1. Titt - titt :)
    Jeg er en av følgerne på bloggen din, og har nominert deg til en award fra meg. Håper du tar imot utfordringen..? Ha en fin dag!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails