Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


10. september 2010

IKKE HØR PÅ HVA MANNEN DIN SIER

.... han har sannsynligvis IKKE SANS for interiør ....

Her har jeg bestilt DYRT stoff fra Borge - som jeg skal sy puter av.
Danderer det fiiiint rundt en av de beige, kjedelige putene i sofaen .... 

SKAL DU HA DET DER?????
Lilla, grønt, rosa, offwhite - i tillegg til den GULE stua og alle de andre fargene?????

For han har ikke oppdaget at jeg holder på å male HELE stua
(orker ikke den gul-beige-eklefargen lengere)
- og de rosa lysene og rosene kan jo LETT byttes ut!!!

Hadde jeg malt stua, sydd puter og bytta ut stæsjen
- hadde han mest sannsynlig ikke kommentert det engang (ei heller lagt merke til det)
Men malebutikken var tom for A-base (???) i dag, siden det var på tilbud
- men mandag, kjøper jeg mere maling og maler så det spruter
Tirsdag har sofaen nye puter
Så får vi se ........

Nå har mannen laget deilig mat - svinefilet med tilbehør - for mat - DET kan han ....


GOD FREDAGSKVELD!

post signature

3 kommentarer:

  1. Nydelig stoff:) Minnet litt om høstens greengate-kolleksjon. Lykke til!

    SvarSlett
  2. Haha! Heldigvis ikkje alle som er like oppmersomme til einkvar tid...Dette blir nok bra, lykke til!

    SvarSlett
  3. Ja, mat kan denne mannen... vet jeg litt om... :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails