Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. september 2010

Julegaver i september

Plutselig fikk jeg det over meg - og satte igang med litt julegaveproduksjon

Har mange jeg vil gi gaver til - og i år som før, blir det nok noen hjemmelagede gaver også

En hjerteapplikasjon på luene - så blir det ikke helt standard strikkaluer ....

To luer til to søte småjenter ....

Hekla enda et jente-sjal i lys lilla nyanser - som er mye penere i fargene i virkeligheten enn her
- for med blitz, stemmer jo ikke fargene .....
(blogger bare gavene til de jeg VET ikke leser bloggen)
Nå er det tv-tid - og hekletid.
Har et bestillings sjal på heklekroken denne gang .....

post signature

3 kommentarer:

  1. Du, du må ikke vise fram julegavene du skal gi bort! Skal ikke det være hemmelig, da? Det er jo halve moroa med å få (innpakkede) gaver. Vel, det er vel ikke så få du skal gi til.... Godt det er ei stund til jul, enda. God kveld!

    SvarSlett
  2. Så flink du er som har begynt på julegavene allerede! Luene var kjempesøte! Veldig dekorativt med hjertene.
    Og kjempefint sjal igjen!

    Lykke til videre med julegaveproduksjonen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Blir så imponert over alt du får hekla og strikka i ein fei. Flotte gaver du har produsert.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails