Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. september 2010

Knappedilla og et nytt sjal

Jeg er stadig på knappejakt - ser etter spesielle knapper, fine knapper og fargerike knapper
Skulle bare innom en garnbutikk og kjøpe litt garn - og da måtte jeg bortom knappehylla
Der fant jeg noen fiiiine skatter ....

Min snille lillesøster er i Trondheim denne uka og raider Stoff og stil for meg - for stoff og knapper.
Så til uka håper jeg å få sydd litt ....

I mellomtiden hekler jeg videre - flere sjal - til "julegavekassa"
Rødt denne gangen, med frynser i glade farger

Nå er det tv og hekletid igjen - enda et rødt sjal på kroken .....

post signature

1 kommentar:

  1. Trur du skal få sydd i lang tid framover no.. bilen blei heilt baktung med alt fra Stoff og stil i bagasjerommet:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails