Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. september 2010

Knapper gjør susen

Kjøpte meg ny kjole i går også (i tillegg til de fiiiine stoffene)
Synes egentlig den var litt for lys i stoffet - men tenkte jeg kunne farge den mørkere utpå høsten

Men jeg er faktisk ganske fornøyd
I allefall etter å ha bytta ut dongriknappene med noen med farge på!

Er jo ikke værre enn at jeg kan bytte dem ut igjen om jeg blir lei av dem .....

I dag er det husvask som står for tur - før servering i en 70 årsdag
Håper på litt strikketid innimellom også - for nå har jeg begynt på nytt strikketøy
- Mariusgenser med rundstrikka mønster oppe i str 10 år -

Babysett og sjal som jeg ble ferdig med i går - får jeg blogge senere

Ha en fin lørdag!!!

post signature

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails