Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. september 2010

Loppefunn

Etter en svipptur innom gjenbruk - kom jeg ut igjen med en pose full av skatter
Alt dette ga jeg 170 kroner for - og jeg synes jeg var kjempeheldig
Kjøkkenvekta er jo gammel og rusten - men jeg liker den slik
Og den fargen da - HELT meg

En søt "BRØD" brikke for bare 20 kroner

En stor flott brikke med nupereller og plattsøm for bare 40 kroner

Kjøkkenvekta fikk plass på sjenken i kjøkkenet - sammen med litt anna stæsj
Stortsett loppefunn alt her
Den søte vasen med rose i - fikk jeg for 15 kroner i dag
- og det samme ga jeg for Norgesglasset til fisken ...

Blir ikke verdens best bilder i kveldsmørket - men jeg klarer jo ikke vente til i morgen heller da .....

Ha en fin onsdagskveld!!!

post signature

5 kommentarer:

  1. Den ble fin. Tenkte faktisk på å kjøpe den, og gi den til noen, så den ikke forsvant. Men det ble til at jeg bare gikk derifra. De hadde ei knallfin godis skål med lokk i krystall til 100 kr. bare. Hadde så lyst på den, men begrenset meg. Hadde bare en hundrelapp i lommeboka, så det ble en lysestake og en avlang krystallskål.

    SvarSlett
  2. Hei. Den kjøkkenvekta likte jeg. Og, så kult med fisk i Norges-glass!!

    SvarSlett
  3. Fine lopper... Typisk deg ja...

    SvarSlett
  4. Så mye fint! Kanskje jeg også må lage et innlegg med sommerens loppefunn snart? det har jeg ikke fått tid til enda...
    Nå først ble jeg oppmerksom på telleren din, og det ser ut til at jeg er besøkende nr 12000! Hurraaa for mange venner :D

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig, Sidsel! Du er flink!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails