Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. september 2010

Mitt 12. tantebarn

For noen dager siden fikk min storebror og hans kone sin førstefødte
- og jeg ble tante for 12. gang.
I dag skal de ha åpent hus for familien - og da må vi selvfølgelig ta med kake

I dag har jeg laget pynt av mashmallowsfondant for første gang
- og det var overraskende enkelt.
Mye lettere å håndtere enn marsipan - og mye lettere å farge ...

Min oppgave var å lage en sjokolade skuffekake - men jeg måtte bare gjøre litt ekstra utav den - STOLT tante som jeg er!

Takk til kakemomsen for inspirasjon!
post signature

2 kommentarer:

  1. Flinke søstra mi... Knall bra ble den :D

    SvarSlett
  2. Wow, så stilig! Herlighet, så flink du er! Langpannekake med nonstop og seigemenn blir ikke helt det samme etter dette...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails