Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


29. september 2010

NMS Gjenbruk = min yndlingsbutikk

I Molde sentrum - nærmere bestemt i Romsdalsgata - ligger min yndlingsbutikk
En bruktbutikk som drives av frivillige i Norsk Misjonsselskap

Hyggelig betjening og hyggelige priser

I dag fant jeg denne søte boksen
Passer perfekt inn på mitt kjøkken med rød stæsj ....

Jeg skulle egentlig bare ha noen glass til sysakene mine

Den hvite kurven, har jeg laget selv - i 6. klasse
Den fikk et strøk hvit maling - og fungerer nå som holder for skråbånd og broderibånd

En haug med "rette-tøy" skal pløyes igjennom før neste prosjekt startes ....
Og det skal skje NÅ!

2 timer søm - før TV og strikking

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails