Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. september 2010

Nydelige høstdager

I dag våknet vi til en nydelig høstdag med sol - og utpå formiddagen ble det hele 10 grader
Da måtte vi selvfølgelig ut på tur - 5 åringen på sykkel og lillesøster i vogn.
Litt godt når de to små er "på hjul" - da kan jeg gå i raskt tempo og få litt trim samtidig

Vi fant masse nydelige blomster enda vi er kommet langt ut på høsten - 8 forskjellige slag blomster, "bregneblader" og strå i buketten min + noen kvister med nyper

"Hvis du eier 1000 plommer, kan du leve hele året"
Tror jeg har hundrevis av dem - i allefall nok til å ETE så mye vi orker i noen uker

Bor du i nærheten - ta gjerne en tur inn i hagen og ta med deg noen plommer ....


post signature

2 kommentarer:

  1. Åhh. Jeg skulle gjerne bodd i nærheten og fått meg noen plommer! Får greie meg med kjøpte varer ")

    SvarSlett
  2. Hvor er bildet av hun "pene søstra" som var på besøk/slang da??? ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails