Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. september 2010

UT Å SE PÅ VÆRET

Såg noen dramatiske skyer "ute i havet" som jeg ville prøve å fotografere ....
Men før jeg rakk å få på meg støvler og kamera - var været kommet innover land

Disse bildene er tatt fra samme ståsted og med de samme innstillingene - men med ca 1 minutts mellomrom

Utrolig så "svart" det blir på få minutter ....
Til høyre for billedkanten, var det INGEN sikt - bare grått!

Mens jeg sto og venta på været, fikk jeg øye på en nydelig blomst i lyngen .....
Knallrød blomst - på kritthvit mose

Nå er det Skal-vi-danse og strikketid
Skal fortsette på Mariusgenseren til nesten-lillebror på 8

Jeg ble ferdig med det røde hekle-sjalet i går, men har glemt å ta bilde av det ....

GOD LØRDAGSKVELD!

post signature

1 kommentar:

  1. spennede å se på været!! Det kan forandre seg så utrolig fort :) Kjempefin blogg du har!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails