Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. oktober 2010

ET LILLA TRE

Dere som har kjørt gjennom Storgata i Molde det siste året, har sikkert sett noen flotte og fargerike stammer utenfor en av byens blomsterbutikker.
Idèen til dette treet hentet derifra

 Forskjellen er at dette treet har fot - og kan derfor flyttes dit en måtte ønske
Dette har også korte greiner - eller knagger .....
Jeg har laget dette til en barnehage - hvor de skal bruke det både til dekor - og til å henge ting på
Kanskje litt pynt i toppen, og utkledningsklær nederst?

Mannen i huset har laga en stødig fot til treet.
Viktig at det står støtt når det er ca 220 høyt og skal brukes av barn

I morgen skal jeg levere dette - og jeg håper de blir fornøyd


post signature

4 kommentarer:

  1. Knall!!! Venter på mitt i hvitt... ;) Gleder meg!!!

    SvarSlett
  2. Så stilig! Kunne godt tenkt meg en sånn hjemme! Strålende ide!

    Har brukt opp gratiskvoten min hos blogger jeg og... Ser du klarte å legge ut bilder dagen etter du hadde betalt for mer lagringsplass. Hvor lang tid tok det før du fikk lastet opp nye bilder? Jeg har ventet halvannet døgn, og det fungerer ikke ennå, selv om transaksjonen er i orden. Jeg blir sååå utålmodig...

    SvarSlett
  3. Så utrolig stilig! Skulle gjerne hatt et sånt her og...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails