Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. oktober 2010

Forbedret utsikt - og GOD HELG

 ÅÅÅÅ - så fornøyd jeg var når jeg kikka ut vinduet i går og såg relacom i fullsving med å fjerne den skjeive lyktestolpen
Har stått slik i to år nå - og gjort bildene mine stygge
Og jeg har hengt på telefonen til telenor/relacom - for ikke bare var den stygg
- men den var farlig også - den svaia i vinden ....

Endelig er den borte ...

 .... og jeg nyter utsikten fra stua uten stolpe og ledninger .....

Min mann og jeg skal nyte helgen i Trondheim, sammen med min søster og hennes mann
Morgendagen er satt av til å besøke Tronheims mange bruktbutikker .......
(mannfolka slipper selvfølgelig å bli med, de kan gjøre hva de vil ... hehe)

Gleder meg!!!

GOD HELG, FOLKENS!!!

post signature

1 kommentar:

  1. Å ja så mykje finare uten stolpen:) Kos deg i Trondheim!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails