Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. oktober 2010

Halloweenheks og litt stæsj i gangen

I går kveld kl 23.30 ble det bestemt at vi skulle ha Halloweenparty i dag
Skolen arrangerer også slikt, men storesøster og hennes venninner var for unge til å delta der
De ville heller ha party i den uferdige kjellerstua vår ....

Sjekfsheksa, er den eneste jeg vil legge ut bilde av
Hatten er min - sydde den for noen år siden, og den har vært flittig brukt til Halloween og karneval siden

 I det siste har jeg brukt både sirkelsag og spikerpistol
Greit med slikt elektriske saker - som gjør at ting går fortere å lage
Min søster fant 5 vinduer i min fars garasje - og hun tok alle 5
Slikt kan selvfølgelig ikke tollereres, så jeg fikk tigga til meg ett

Borti skogen like ved der jeg bor, fant jeg noen paller som jeg forsynte meg av
Alle spikerne ble trukket ut - og plankene ble brukt til å bygge skap av

Nå henger skapet i gangen min - over benken
MEN jeg er ikke ferdig enda - måtte bare ta bilde .....
Mere stæsj skal inn i skapet, og benken skal få både skinn og nye puter 

Gjett hva jeg skal nå????
Strikke erme nr 2 til Marius-genseren....
(eller kanskje jeg finner på noe annet??)

post signature

Har fått noen spørsmål i det siste om jeg selger noe av det jeg lager, evt lager ting på bestilling. Og det gjør jeg, så klart. Er bare det at jeg ikke annonserer så veldig, siden jeg ikke kan love at jeg klarer å ta unna om det hagler inn med bestillinger.
MEN har du spørsmål om noe, kontakt meg gjerne på veierland@online.no

1 kommentar:

  1. Oioioi!!! Stilig!! Både storesøster og skapet i gangen!!! Bra å lage Halloween-party for barna og:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails