Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. oktober 2010

Høstferie på hytta

Har hatt noen nydelige dager på hytta
(som vi eier sammen med mamma og pappa, og alle mine søsken med familier)
Siden vi overtok i juli - har vi jobbet både helger og ukedager for å bli ferdig
Har bygget på yttergang og kjøkken +  utvidet stua

Deilig med skikkelig kjøkken - mangler bare oppvaskmaskin, så er det komplett

 Romslig stue/ kjøkken - rom
Utenfor et det en stor terrasse som brukes nesten like mye som stua ...
Her har det kommet opp gardiner nå - og da ble det ble mye lunere

 Nå er jeg ferdig med julehjertene.
De skal avleveres i morgen
Tror nok det blir noen på meg selv etterhvert også .....

NÅ - tilbake til Marius-genseren. Har kommet opp til mønsteret nå.
Må bare strikke på - for jeg har lovet 8 åringen at den blir ferdig i høstferien ...

Ha en fin tirsdagskveld!

post signature

1 kommentar:

  1. Åhh så deilig med en hytte;)
    Det ønsker vi oss også.
    Akkurat nå bygger mamma og pappa en helt ny saltdalshytte som skal prøve å låne i ny og ne...hehe;)

    Ha en fin kveld.Klem C

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails