Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


20. oktober 2010

Det snør, det snør .....

I dag våknet vi opp til snø på Romsdalskysten - og mere snø ble det utover dagen
Jeg sitter værfast her hjemme - for stor bil og sommerdekk, er ikke trygt på slikt føre
Nye dekk er bestilt - men alle skal jo ha, så her var det 2-3 dagers levering

Blomstrende stemor og en blomstrende buskroser er dekket av et hvitt teppe

Innedørs - snekrer jeg litt
Mannen min er som mannfolk flest - han samler på verktøy .....
Men jeg skal ikke klage jeg - så lenge jeg får låne
Det går SÅ mye raskere med stikksag, sirkelsag, spikerpistol og skrumaskin -
må bare lære seg å bruke det ....
Har laga meg et skap av plankene på noen gamle paller - og hengt på et gammelt vindu
Det skal opp på veggen i gangen - over den benken det står på

Så skal benken oppdateres litt - men saueskinn og puter

Nå er det strikketid ....
Må nok bare innrømme at jeg stadig finner på andre prosjekter, for å slippe unna den Marius-genseren - MEN - jeg må bare ta meg selv i nakken og strikke den ferdig!!!


post signature

3 kommentarer:

  1. Snør det allerede??? Ja, ja. Håper den ikke blir liggende til april, da... På Østlandet er det go'vær enda, men jeg har dekk-skift-time i morra.

    SvarSlett
  2. Så flink du e søster! Får håpe i bli like kreativ når i får me en heim. Evt så får i leie d som interiørkonsulent!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails