Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. oktober 2010

Lilla chenillekjole

 Joda, det ble en kjole til meg selv også - i lilla chenille og med hjerter på

Hjerte på armen og på ryggen ...
Og en lomme til mobiltelefonen ....


Har laget meg en sy-plass på kjøkkenet nå
Er så greit å slippe å okkupere kjøkkenbordet - for da må jeg jo rydde bort alt hver gang vi skal spise....

Ungene sitter mye i sofaen og leser - eller ser på hva jeg syr

Kledde to kasser med stoff - greit å ha under bordet til stoffbiter og pågående prosjekter
Nå har jeg rydda for å ta bilde ..... om en time ser det nok ikke slik ut her lengere
Holder på å sy kjole til storesøster - som jeg har lovet ferdig i dag!

MEN først må jeg sette deig til fredagspizzaen ....


post signature

6 kommentarer:

  1. Wow, så fin!!! Hvor mye skal du ha for å sy en til meg å???

    SvarSlett
  2. Jeg bruker forresten det utrolig deilige strikkateppet jeg fikk til Jonas nesten hver dag!Det er sååå deilig. Nydelig garnkvalitet, også er det skkurat passe stort. Har noen tepper som er så store, men dette var akkurat passe, til å tulle han inn i sånn at han hverken blir for kald eller for varm . Tusen takk igjen!!

    SvarSlett
  3. ja, jeg syr på bestilling .... ta kontakt på mail ...

    SvarSlett
  4. It looks great!
    Have a wonderful weekend,
    Yvonne

    SvarSlett
  5. Så flink du er , og så mykje du rekker..............:)
    Har planar om å sy meg ein kjole eg også, men kjem aldri igang.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails