Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. oktober 2010

Lørdagsshopping

 Ja, ja - jeg dumpa innom både Fretex og NMSgjenbruk i dag også
Skulle bare se om de hadde ......

 Fant en ullkåpe på Fretex til 90 kroner
Vet ikke om jeg kommer til å bruke den noen gang - i allefall ikke som kåpe
Kanskje jeg klipper den av til jakke?
Eller syr den om til puter??

 Kjøpte litt stæsj også - en fin blomsterkrukke - som ble sprayet med sølvfarge - en toarmet sølvlysestake og noen søte heklabrikker

Denne fant jeg på Finn til 1000kr
Over 30 år - men ser ikke brukt ut
Passer perfekt i kjellerstua vår (når den blir ferdig)
4 seter som kan slåes ut til sovesofa, 2 seter, teaksalongbord og hjørnebord

I kveld skal jeg hekle julehjerter - har fått bestilling på 6 slike

Men nå er det middag - svinefilet og rødvin
Heldige jeg - som har en mann som er flink å lage mat ....

Ha en fin lørdagskveld!

post signature

1 kommentar:

  1. Godt med slike kupp ja :)

    Jeg var i Tromsø i helga, og ble stoppet i døra til Fretex, fordi de skulle stenge! typisk. Men nå vet jeg hvor det er til neste gang...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails