Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. oktober 2010

Mere snø, og et deilig og varmt sjal

I dag har det blåst og snødd nesten hele tiden
Det er heldigvis 2-3 + grader, så den smelter nok fort igjen

Snø ute, er bare stas for ungene 
De kommer bare inn for å bytte klissvåte votter med nye og tørre

Og jeg sitter inne med fyr i oven og hekler rødt sjal
Selvfølgelig hadde jeg ikke nok garn til kanten rundt og frynsene
- så de er litt rødere enn resten av sjalet
 5 åringen ville så gjerne ta bilde av meg med sjalet på, så han er kveldens fotograf
"snu deg litt, mamma - se hit nå - smil da!!!"
"Åsså kan du ta bilde av det sjøl når det ligger på gulvet - slik du bruke å gjør...."


SÅ var det tilbake til genser-prosjektet .....

Ha en fin torsdagskveld!
I morgen - DA - er det helg!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails