Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. oktober 2010

Onsdagskveld

Inspirert av innlegget på Foreldremanualen - med link til denne siden - ble det sydd noen pannebånd mens jeg stekte pannekaker til middag ....

Selv om jeg har steketakke og kan steke 4 pannekaker i slengen - tar det sin tid å steke ca 25 pannekaker + bacon
Så mens jeg lager middag på den ene benken - står jeg med symaskina på den andre
Effektivt ....
Strikketøy er også et tidsfordiv mens jeg lager middag
(som dere skjønner liker jeg egentlig ikke å lage mat)

Nå er de minste i seng - og mor kan sette seg ned med stikketøyet ....

Ha en fin onsdagskveld!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails