Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


24. oktober 2010

SØNDAGs BILDER

Utrolig hva som dukker opp når man rydder i skuffer og skap ....

Et flott gammelt vevd putetrekk - fra min manns bestemor (tror jeg)
Passa fint inn på benken i gangen

En søt engel daler ned i skjul - i det nye vindusskapet mitt
(skal legge ut oppskrift på engler til uka...)

Innholdet i skapet endres stadig - tar litt tid før jeg er fornøyd med "utstillingen"

Har bestemt meg for at dette skapet skal inn i stua etterhvert
Må bare få laga ei hylle som passer ved siden av
- og finne et nytt vindu til gangen -

Ha en fin søndagskveld!!!
post signature


2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails