Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


19. oktober 2010

Tirsdagskveld

I dag ble det solgt middag på skolen - til inntekt for TV-aksjonen.
Ungene hadde laga deilig gryterett med salat og loff.
I tillegg kunne en få kjøpt kaffe og dessert
Fin måte å støtte en god sak på, og veldig kjekt for mor å slippe unna middagslaginga

Da ble det jo mere tid til overs - til å gjøre andre ting - feks reise til byen og handle
Cherrox til de to minste og bursdagsgaver til storejenta som snart fyller 10 år

.... og ikke minst en tur innom NMSgjenbruk .... 
Et sølvfat og et heklaputetrekk ble med hjem i dag

 Dukkemor - hun elsker kjoler.
Hun har gått i en ullkjole de siste dagene - og i dag ville hun også sove med den på
Så kom jeg på at jeg hadde noe stoff liggende som kunne passe til en nattkjole
I det den er ferdig og hun får den på, klatrer hun opp på kjøkkenbordet og roper:
"Mamma, bilde mei ...." - også danser hun rundt

Nå er det strikketid - sliter med Mariusgenser nr 2
(planen er å bli ferdig i løpet av de neste 14 dagene)

Ha en fin tirsdagskveld!!!

post signature

3 kommentarer:

  1. oj, den puta likte jeg. Blir nok fin i sofaen.

    SvarSlett
  2. Hehehe... Snakker om blinkskudd det bildet i midten... Lurer på hvem hun har plukket opp det feminine/jålete genet fra... ;) Digger!!

    SvarSlett
  3. Tror i har sett den hockeysveisen der på ei av tantan for et par år sia å... :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails