Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. november 2010

8 stoler med nytt sete

Joda, dette blir en gjøre-unna/gjøre-ferdig - uke!!!

For en stund siden, lovet jeg en av mine svigerinner at jeg skulle trekke om setene på spisestuestolene hennes
I dag kjørte jeg bort til henne og hentet stolene - og tenkte jeg kunne iallefall begynne

Dette er Börje fra Ikea, med offwhite bomullstrekk
Min nest eldste sønn ville gjerne hjelpe til, og han skrudde av alle setene - mens jeg klipte til skaien

Jeg tok av de gamle trekkene (som visstnok var avtagbare) - og begynte å stifte på det nye trekket
Der kom mannen i huset ruslende - og ville gjerne bidra han også (mistenksomt...)
Men man takker ikke nei til et slikt tilbud...
OG VIPS - på 1 time - sto 6 stoler ferdig med nytt trekk

De to siste stolene, tok jeg etter to kopper kaffi og noen sjokoladebiter

Håper dere er fornøyd med jobben, da .....

Tror jeg får lage litt kveldsmat til mannen nå - fin belønning som takk for hjelpen, det ...


post signature

2 kommentarer:

  1. 6-barnsmamma med tid til overs??? Jeg bøyer meg i støvet! Jeg har ingen unger enda, men knapt nok tid til megselv! Du er herved mitt store idol ;)

    Ha en herlig dag!
    Klem Karina

    SvarSlett
  2. WOW så kreativ og flink du er! Og hva du rekker! Med 6 unger blir man kanskje supereffektiv? Jeg har en godklumpert på 5 mnd, og syns liksom jeg rekker mer nå enn før (merkelig nok).
    Jeg legger meg til som følger, og linker til deg i bloggen min- håper det er ok :o)
    Ha en sprudlende og flottfin dag, hilsen Elin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails