Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


24. november 2010

ADVENTSTID

Endelig er stjerna tent!
Julestjerna på himmelen har skint i ei uke nå - så da kan jeg tenne min også


 Lysestakene i kjøkkenvinduet er på plass
På kjøkkenet er det RØDT (hele året) - så med røde gardiner, ble det skikkelig julestemning
På stua derimot - der er det lilla som er fargen (hele året, i forskjellige nyanser)

Var innom en bruktbutikk i dag - skulle ha et lysfat til adventslysene
5-åringen hadde bestemt seg for at det var HAN som skulle velge ut fatet
Jeg fant ett som var litt lengere - men han SKULLE ha dette
Dessuten er det samme pris, agumenterte han, så da tar vi dette som jeg synes er finest!

I morgen må vi ut og finne litt mere kongler og grønt til å pynte med

En god og varm strikkahals er ferdig
Dette er julegave til en gutt (han har ønsket farge og fasong selv)
Så får vi håpe han blir førnøyd med det ferdige produktet

NÅ skal jeg male litt - og så blir det strikking resten av kvelden

post signature

3 kommentarer:

  1. Fin advent-stjerne. Ligner på mi :)

    SvarSlett
  2. For en flott advents-stjerne :)
    Ta en titt innom bloggen min, ligger en award til deg der.. ;)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Kj.fin hals, Sid! Gldr mg veld.mye til å ik fryse på sene vint.kv.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails