Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. november 2010

Amaryllis, hyasinter og juletre i hus

Vi hadde besøk på lørdag - og gjestene hadde med seg juleblomster til meg
  
Amaryllisen har jeg satt i en gammel emaljert gryte - og pynta med einer og konglegreiner

 Hyasint i Norgesglass - med mose, einer og konglegreiner
Blir liksom litt mere utav hyasinten nå før den springer ut

Juletreet er ikke mitt - men laget på bestilling til en søster av meg
Det kan brukes som dekor hele året, som stumtjener - eller som juletre til jul ....

Planen var å strikke litt i dag - men har faktisk ikke begynt på det enda
Har en bokhylle og male også ......


post signature

2 kommentarer:

  1. kjempestilig å sette den i norgesglass slik. :) Ble veldig koselig! Jeg elsker svibler i mose!

    SvarSlett
  2. Så koselige dekorasjoner. Det begynner å bli skikkelig julestemning, nå!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails