Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. november 2010

Batterilading på hytta

Har vært på hytta og lada batteriene i helga
Klarte å glemme igjen kamera hjemme - så jeg har kun noen mobilbilder å vise fram
Flott utsikt over Vistdal-sentrum fra hytta vår ...

Steng, tang og hønsenetting hadde jeg tatt med meg - så jeg fikk laga mosehjerte til hyttedøra

 Lillesøster koser seg på hytta - her er det til og med flott utsikt fra dissa

Gutta koser seg i skogen ovafor hytta - de snekrer plankehytte, klatrer i trær og slenger i tauet
Vi er heldige som har verdens snilleste besteforeldre - som har kjøpt dette flotte stedet til oss!

post signature

(alle foto: søsterMonika)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails