Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


20. november 2010

Den blå timen

Jeg må bare innrømme det - jeg elsker "den blå timen"
Da MÅ jeg bare ut og knipse noen bilder
Men i dag var det så kaldt at batteriet ble plutselig tomt for strøm....
Noen bilder fikk jeg da .......

Flotte og majestetiskefjell ...... utsikten min fra stua

 Jendemsfjellet - som jeg ser fra kjøkkenet

 "Julestjerna" er tent over Storklauva - utsikt fra kjøkkenet

Månen lyser nesten trillrund (fullmåne i morgen) over Lauvåsen - utsikt fra kjøkkenet

HA EN FIN LØRDAGSKVELD! 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails