Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. november 2010

Fredagshandel

Måtte en liten tur innom Fretex i dag,
og mange nye barnebøker var på plass i hyllene

Jeg fant noen bøker jeg husket fra min egen barndom
Fine tegninger og koselige historier
De koster 15 kroner og ser ut som ingen har bladd i dem

Fant også to bøker i denne serien (har to fra før av)
Lettleste historier fra Bibelen

Denne måtte jeg ha pga de fine tegningene

En småsyk 10 åring begynte straks å lese i den boka han synes så mest interessant ut

Denne kroken i stua er omtrent umulig å møblere
Jeg har prøvd det meste i løpet av de 12 årene vi har bodd her - og nå tror jeg endelig jeg har funnet løsningen
Stolen skal byttes ut med en gyngestol, så snart jeg finner en - 
slik at dette blir en koselig lesekroken

Nå er det tid for fredagspizza

GOD HELG!

  post signature

4 kommentarer:

  1. god bedring til håken påken, hilsen onkelen som ska banke iver i jula

    SvarSlett
  2. Hadde ikkje du den "Jesu fødsel" og Olve "Jesus som barn"? Eller e d i som bomma heilt? (og Sivert David og Goliat)

    SvarSlett
  3. Jeg hadde ingen.... Tror heller det var du + y ngre søsken som hadde ...

    SvarSlett
  4. Hei
    Fin blogg du har :)
    Jeg har også et slikt hjørne i stua som er helt umulig å få noe fornuftig ut av, så legg gjerne ut bilde når du har fått det til! ;)

    Kristin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails