Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. november 2010

Gamle mellomverk og en "hatt"

Sist jeg var innom NMSGjenbruk, hadde de lagt fram noen gamle heklede mellomverk
Bare 25 kroner for de smale og 40 for den brede

Så på vei hjem, kjørte jeg innom Kid og kjøpte 3 hvite, enkle putevar til 39 kr stykket
Med mellomverket påsydd, ble puta riktig så fin

Må innrømme at jeg bare har sydd den ene
Fant ut at strikking var kjekkere - så nå holder jeg på å gjøre ferdig diverse strikketøy
(og begynner på nye - har noen julegaver igjen enda...)

 Lillesøster Alma har fått ny lue - eller hatt som hun sier selv

 Det var stor stas at navnet hennes sto på lua - så hun har gått med den på inne i hele dag
De siste dagene har spysjuka vært innom heimen - 4 av 6 barn har vært og er syke
Krysser fingre og tær for at ikke flere blir syke, for storesøster blir 10 år i morgen og har planlagt stort kalas i helgen ...... 
MEN det blir ikke fest uten at vi har vært HELT friske i 48 timer først!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails