Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. november 2010

Gjøre-ferdig-dagen

I dag er det gjøre-ferdig-dagen
Tror neste uke må bli gjøre-ferdig-uke og jeg .....
Har litt for mange baller i luften for tiden - og jeg har en tendens til å bare kaste ut flere ....
Punkt 1 er å gjøre ferdig de julegavene som skal med posten

Og her er jeg kommet ett skritt nærmere
1 stk lue er klar til å pakkes inn
Nå tror jeg det er bare to gaver igjen å lage .... hvis jeg ikke plutselig kommer på at jeg har glemt noen

Guttene mine synes denne lua var skikkelig kuuuuul - håper mottakeren synes det samme

Og ENDELIG - er jeg ferdig med Mariusgenser nr 2
Stor lykke hos 8 åringen ....

Nå skal jeg bare rydde litt i kjelleren før godstolen inntas for resten av kvelden
(gjøre ferdig noen flere julegaver)
Godt med litt pause etter en "syk"t hektisk uke.....

Ha en fin fredagskveld!!

post signature

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails