Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. november 2010

Hot eller not??

Jeg har alltid masse idèer i hodet - men når de skal ut i livet, er det ikke alle som blir like bra i virkeligheten som i tanken

I dag var forsøket å SY julegavelapper
(Igjen sliter jeg litt med fargen på bildene)

Disse ble sånn nesten som i tanken - sydd i litt tykt papir
8 åringen min, synes de var kule - og han ville gjerne ha et sydd kort på pakken sin - bare IKKE et hjerte ....

Jeg er ikke helt ferdig med denne pakkekort-tanken, må bare en tur innom Panduro og kjøpe mere ingredienser
Har i allefall funnet ut at det er veldig lett å sy i kartong .....


post signature

3 kommentarer:

  1. Åh... digge, digge... Og jeg vil veldig gjerne ha hjerte-kort ;)

    SvarSlett
  2. jeg synes de var kule. :) digger sytråd-effekten.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails