Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. november 2010

Jeg går inn for landing ....

Har dessverre ikke blitt tid til verken kreering eller blogging den siste uken
Har nemlig vært med å arrangere et bryllup .....
Fritiden min har gått med til planlegging, listeskriving, innhandling, organisering, dirigering, kommandering og nå til sist - kapitulering!

MEN det er jo ingen sak når jeg har så masse flinke folk rundt meg - som baker kaker, vasker, dekker bord, pynter, kokkelerer, serverer 
- og gjør ALT jeg sier (og glemmer å si.....)

Nå er jeg i allefall ferdig med MIN jobb
Og brudeparet med familie og gjester var strålende fornøyde ....

Så nå sitter jeg hjemme med beina høyt og blogger litt - mens jeg tenker på alt jeg skal gjøre i neste uke

Sender samtidig en takk til verdens beste Ina - som passer barna for meg denne helgen
Du er bare super!!!

GOD NATT!!!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails