Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. november 2010

Nye gardiner

I dag har jeg sydd nye gardiner til kjøkkenet
Røde og fine - med blonde på

Julegardiner, sa du???
Neida, flotte vintergardiner ......
Jeg elsker rødt og har mange røde ting på kjøkkenet fra før av,
- så disse passer perfekt inn!

Og siden de er røde - så kan de jo henge oppe i jula og da ....

post signature

2 kommentarer:

  1. Syns du snakket om med knapper og greier. Disse er jo like som mine, bare at jeg har ikke blonder.

    SvarSlett
  2. Joda, fine gardiner, dette. Selvfølgelig kan du ha røde gardiner hele tiden! Selv leter jeg etter røde julegardiner...God førjulstid :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails