Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. november 2010

Det snør, det snør ....

Når været ser slik ut - er det bare å holde seg inne og fyre for å holde varmen

 Så jeg benytter dagen til å gjøre ferdig enda flere julegaver - og lage div til en julemesse ....

..... en lue til en liten venn ....

 .... noen smekker som havner på julemessa - eller blir gitt bort som gave ...

 ... en ullkjole/ tunika i str 3-4 år til julemessa ...

Synes det er så kjekt å sitte og pusle med applikasjonene på kjolene jeg lager - sy på blomster, hjerter, stjerner og kanpper
Det blir liksom noe ekstra ved plagget da!

Nå er det middag - deilig, gammeldags kjøttpudding med tilbehør
(gode minner fra barndommen)

HA EN FIN SØNDAGSETTERMIDDAG!

post signature

3 kommentarer:

  1. Kjere vene... Snakker om produktiv... Elsker de grå ullkjolene... :)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar inne hos meg! Kjekt å titte innom deg. Her var det mye fint! Ullkjolen her var kjempe søt!

    SvarSlett
  3. Heisan du. Så masse flott du lager. Er helt imponert jeg. Og du, du må prøve deg på pjoning. Det er veldig enkelt, og bare så morsomt. Du hekler vanlige fastmasker, men bruker kun den framste eller bakerste tråden på masken du trekker igjennom. Du får forskjellig mønster ut fra hva du velger. Tar du den framste blir det litt knutelignende, mens hvis du tar den bakerste blir det mere striper. Lykke til.
    KLæmmer Susanne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails