Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. november 2010

Tapet i hylle

Har fått litt dilla på å ha tapet på bakveggen i hyllene her i huset
Her har mannen bygget 3 hyller på 180x 60 - som skal felles inn i veggen i kjellerstua
Og plutselig kom jeg på at jeg hadde denne gamle tapeten liggende

I mitt barndomshjem - på 80-tallet - hadde vi nemlig slik tapet på et helt barnerom
Litt artig å bruke det slik - det blir liksom ikke så dominerende da

Skal ta bilder av hele kjellerstua når vi blir ferdige - håper vi blir det før jul ..... 


post signature

4 kommentarer:

  1. tapet i fra inni skape, d der..... skap-tapet. innerste romme på tilbygge?

    SvarSlett
  2. nope, d va på heile rommet innafor kjøkkenet. Mulig den blei igjen inni skapet når rommet ellers blei malt

    SvarSlett
  3. Gode barndomsminner å se den tapeten der!!! Husker jeg syntes den var over gjennomsnittet stilig;o)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails